mandag 7. januar 2013

Tåka da eller?!

Jeg har en ide om at jeg skal sparke meg selv ut av komforten og inn i skiløypene sånn ganske javnt.
Det er noen flere mål med det..
Først av alt skal jeg bli  bedre på ski.. Mine ferdigheter der har vært veldig å på ski, og nå prøver jeg heller å gjøre litt mer sånn skigåing.
Det begynte jeg med i fjor, og det hjalp litt, men det er fortsatt en lang vei igjen til at jeg kan ta meg en skitur med min kjære og synes det er hyggelig...

En annen ting er at jeg har jo satt meg noen mål for trening også  i år (funka jo så bra i fjor :) ) og da nytter det liksom ikke å starte sånn i april når første løpet er i juni.. Da må formen holdes ved like.
Et lite ekstra mål er jo og kanskje få av seg noen av disse ekstra kiloene som har kommet med to unger...

På lørdag var det treningsdag gitt.. Så når unger var lagt om ting var rolig, ja da var det å draaaa seg opp av sofan for å finne skia. Det var ikke akkurat lett, men jammen kom jeg meg ut. Det rare er jo at motivasjonen gjerne kommer sånn godt uti økta. Så da planen egentlig var å gi seg, så tok jeg en runde til.
Ble jammen med 1 mil i denne sikta før lysa ble slukka!

Så om du ser en raring som går på litt underliv vis ute i denne løypa kan det være meg... :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!