mandag 14. januar 2013

Mandagmorra...

Etter en helg på jobb og ungene litt småforkjøla passer det ikke akkurat å ut når gradestokken ligger godt under -15 enda klokka har passert 12. Så idag har vi virkelig holdt på inne.
Ikke alle orker like mye hele tiden, men da er det godt å kunne gjøre akkurat det som passer den enkelte.

Så en dag inne, hjemme med to små... Ja da blir det endel frilek. Vi har lekt blant annet "dingeleken", "prinsesseleken", "mor,far og barn" og lillemann har vært mye kokk. Det har blitt spill og maling, og nå er det vist tid for å slappe litt av.
Planen min om å få handla inn i løpet av dagen blir stadig skyvi foran meg, men mat blir det nok alikevel..

Jeg har fått rydda ut jula. Funnet ut at jeg ønsker meg nye kjøkkengardiner og lurer litt på om det store vinduet egentlig hadde trengt litt lys i seg hele året...
Blomster og oppsatser har fått seg litt mer farge og nå er det helt hverdag igjen.

Og her skulle jeg laste inn bildet.. Men med Windowa 8 har vist kortleseren sluttet å virke på denne pcn... Hmmm... Ser ut som sambo får litt å gjøre i kveld. Her er iallefall en fint vinterbilde fra slalombakken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!