onsdag 10. juli 2013

Men va`re Jazz?!

Oi for en uke!! Her har det vært jazzfestival og både jeg og sambo har jobbet for festivalen :) Nå legger vi jo ned noen timer ellers i året også for Kongsberg Jazzfestival, men uke 27 er toppen!
Ungene har hatt en flott uke delt mellom besteforeldre og vi voksne har kun hatt oss selv og tenke på.

Noen dager slik som dette hvert år er gull verd! Vi har ikke en kjæresteuke, for jeg har nesten ikke sett kjæresten min.- men en uke der vi kan bare være oss selv, drive med masse som ikke har med hus, hage, jobb og unger å gjøre. Ja, da starter sommeren med masse nye tanker og inntrykk, nylade batterier og tomme lager for søvn. ;) En perfekt blanding for første dager i ferie, sette tempo ned og humøret på topp!

Jeg har ikke flydd rundt å knipsa bilder denne uka, men jammen har jeg mange mentale godt lagra! Det er alt fra litt slitne jenter bak baren som står og danser, til supre klemmer fra folk man enten ikke har treft noe særlig før denne uka, folk man treffer stadig vekk eller folk man ikke har sett og prata med på en stund.
Konserterer og teater, store smil og trøtte tryner. Stressa folk under strømbrudd og superfornøyde folk under Kaisers!

Det å jobbe som funksjonær i år har vært topp! Det har blitt litt for lange vakter og litt for lite konserter, men sånn som jeg har kosa meg sammen med de jeg har jobba med! Jeg hører folk si at det er godt det er et år til nestegang, men jeg synes igrunn det er litt lenge jeg ;)

Her er en av konsertene jeg måtte ha med meg. Merete Solli på 
Lysthusscenen, fikk nesten med meg hele også. Ble bare avbrutt av 2 telefoner. 

Vi hadde en dag sammen med ungene og da fikk vi med oss Brageteateret og forestillingen "myggsprayen"
Også avslutta vi med Andreas fra BarneTV.

Godt å se ungene litt og godt å få de tilbake etterpå. Men SÅ deilig det er å ha besteforeldre som stiller opp så vi kan fylle på litt uten barn også! 


OG TUSEN TAKK TIL ALLE DE
FLOTTE MENNESKENE JEG HAR DELT
UKE 27 MED!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!