mandag 15. juli 2013

Mor på shopping....

For de som kjenner meg er det ikke akkurat skoshopping som dukker først opp når man skal finne på noe med meg.. Har hatt et innlegg om det før også.. Men, idag har jeg virkelig fått shoppa!!

Ikke bare sko, men også litt annet. Vi har ikke bil for tiden og har vært heldig å få låne en i noen dager. Så idag var det siste dag vi viste at vi har bil for en stund. Vi leter etter ny, så håpet er jo at vi snart har en bil som er våres igjen.
Litt handling må til.. Man ser vist ikke hele bagasjerommet på bildet gitt ;) 

Og jeg fant meg sko!! Det var bare tilfeldig, for ungene lurte veldig på om det var inne i den butikken den hesten var.. Og den butikken var jo Eurosko, og det er en lekehest der inne. Så da ble det en liten tur inn, jeg kunne jo alltids se om jeg fant noen sko.. 
Og sånn ser sko ut etter mitt humør idag! 

Et par rød! Et par rosa! Og et par lyse besje!!

Jeg må jo bare innrømme at jeg er ganske fornøyd og imponert! Dette var sammen med begge ungene en liten tur i byen for å spise is! 

Jupp jupp, noen dager bare klaffer det! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!