torsdag 29. november 2012

Snart helg!

Denne helgen gleder jeg meg masse til!
Det er første søndag i advent, det er første desember, vi skal på hotellweekend mens ungene skal være hjemme (med besteforeldre da såklart!) og nå er til og med huset sånn passe reint!
Det er en fin start på desember det!
 Selv om jeg gjerne skulle vært alle steder, første julekalendergaven blir uten oss, og vi vet faktisk ikke om vi får til julegrantenning i år, men alt klarer vi ikke å få til å gå opp gitt. Vi har 23 andre kalendergaver som vi kan gledes oss til, det var ikke særlig fengende med julegrantenning i byen i fjor, så tror ikke de savner det alt for masse. Kanskje er små arrangement bedre enn disse store i byen? Hmmm.. Tenke på det mot jula 2013 tror jeg.

Kvelden skal brukes til å pakke koffert og til å ordne både negler og litt annet. Er jo tross alt julebord vi skal på og da er det stas å prøve å være litt pynta ;)

Med dette ønsker jeg alle en flott overgang fra høst til vinter, fra november til advent og håper alle får en rolig, minnerik og fredelig adventstid og julehøytid (uansett hva du kaller den og hva du feirer eller ikke feirer- nyt mnd med masse lys i mørke! )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!