søndag 19. august 2012

Vinterdress....

Selv om det nå faktisk  er varme dager og deilig ute har jeg begynt å tenke på høst og vinterens samling av klær til ungene.
Og disse vinterdressene synes jeg alltid er vanskelig!! Jeg vet jo hva jeg vil ha- en dress som er god og varm, holder vann ute og som er god å bevege seg i!
¨
Men det er liksom ikke sånn at alle dresser oppfyller det,selv om jeg synes det er en selvfølge.

Noen som har finni noen tester eller dresser de virkelig kan anbefale til andre? Nå vet vi jo ikke hvordan vinter vi får, men her trenger begge ungene nye dresser...


NAME IT                ?????                             KappAhl
  ??? 
               Stormberg                 ?????

  ??????                                                            PolanOPyret           ???????

Reima                    `????                   Vossatasser


Tips ønskes veldig!!! For dette synes jeg er en jungel!

3 kommentarer:

  1. Hej Tankespinn!

    Vi på Vossatassar er veldigt stolte av og fortelle att vi fått Testfakta godkjenntmerking på vår dress i år. Vi fick betyget 4,3. For å få denne merkningen får inget delbetyg vare under 3.0 og totalen må vare over 4,0
    Dressen koster 999,- og du kan se mer av den og av høsten kollesjon på http://issuu.com/vossatassar/docs/aw12_vossatassar_lookbook

    Hilsen Vossatassar sin designavdeling

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei designavdeling!

      Det er en flott kolleksjon som har kommet fra dere i høst, og jeg elsker både hoppedressene og ulltøyet. Utetøyet har jeg ikke prøvd, men det blir nok litt vossatass der også tenker jeg.
      Men hva gjør at deres dress skiller seg ut iforhold til de andre?!

      Slett
  2. Hej Ingunn!

    Vår dress har mange bra detaljar. Den har ingen innersaum som kan slites ned. Gnissingen på insiden av benen er en stor belastning på en parkdress. Lengst ned på benen, på insiden går ikke fór og padding helt ned, den stopper 10cm upp og ytterstoffet, som er mye sterkere får bli med runt. Det gjør att slitasjen blir mindre der og. Vi har mye refleks, begge ermer og begge bein. Det er viktigt for sikkerheten.Vi har sjølvsagt utskiftbare stropper under foten i silikon som håller lenge. I tillegg sjølvsagt, et flott og fresht design.

    Matilda

    SvarSlett

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!