søndag 2. juni 2013

I morgen braker det løs!

Etter en sesong i fjor hvor jeg faktisk på denne tiden hadde en del løpemil inne, står joggesko fint planta i hylla i år. I morgen skal det gjøres noe med!
Hvorfor i morgen og ikke idag? Jo, jeg har snus opp en bok av Anna Bech, kun funnet den etter tips fra Signe fant jeg boken i Ibooks og jammen kunne jeg kjøpe den her i Norge også! :D

Så da skal jeg i 28 dager drive Bikini Bootcamp!
Dersom du vil følge meg er det bare å henge med her! Jeg skal prøve å legge ut litt hver dag, men av hensyn til forfatter og opphavsrett legger jeg ikke ut programmet. Kun deler og sikkert endel tanker om hvordan det er å komme igang med trening igjen etter en lang pause...

Det er løpeprogram, styrke og pulsprogram og kosthold!
En ting jeg vet jeg kommer til å stryke i er kaffe...
Kan ikke kutte den ut altså! Men kan jo kutte ned ;)

Så vil du følge med å kanskje flere vil henge seg på? Bikiniform innen 4 uker passer iallefall meg bra sånn i starten av juni! Hehe! Rekker det før sommeren er helt over (og vi har seeeein sommerferie med sydentur i år, så blir vel utfordringa og holde ting vedlike over sommerdagene da ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!