fredag 23. november 2012

Hverdagen som suser unna!

Her er det ikke mye livstegn for tiden, dagene går unna i en voldsom fart! 
Siden vi fra august endra litt på tilværelsen  synes jeg virkelig at ukene bare forsvinner. 
Jeg rekker ca halvparten av hva jeg har tenkt, og det er endel ting vi rett og slett ikke har dager til. Hehe! 

Denne uka har det vært grått og trist, men iallefall varmt. Så det har vært frem med regntøy og litt mindre klær igjen. Ungene har vært ute i sandkasser og søle, for det er jo fantastisk sandkassevær! Deilig våt og tung sand som gjerne lar seg forme til både slott, kaker og elefanter :) 

Adventsforbredelser er i gang, og snart er alle kalendere klare. Aktiviteter frem mot jul begynner å bli klare i mitt hode og jeg gleder meg!! 
Eldste jenta spør allerede etter Skomakern og kalender på morran- JEG GLEDER MEG! 

Ønsker dere alle en god helg! Her er det masse som skjer! 

1 kommentar:

  1. Denne hurtighverdagen er et kjent fenomen også her i gården.

    Gleder meg vilt til skomakergata hver morgen/ettermiddag jeg også, invisterte i DVD i fjor siden NRK ikke vil sende den på tv lenger.

    GOD HELG:)

    SvarSlett

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!