fredag 14. september 2012

Jupp, i morgen er det til pers!

Da er det endelig Birkenhelg! Litt skummelt og veldig glad for at jeg bare skal løpe halve!! HEhe!
Akkurat nå sitter vi nok i bilen på vei til Lillehammer, ungene er hos farmor og farfar, og vi skal faktisk ha to overnattinger på hotell heeelt alene!

Jeg har ikke skrevet så veldig mye om treninga mi, men har slengt ut litt innimellom. Nå skal iallefall formen testes. På sti (jeg løper mest på asfalt).

Jeg har den siste mnd fått 8 registrerte turer på RunKeeper. Tilsammen 66,5 km. Tror det er 2 eller 3 turer som ikke er registret. Jeg ligger på en gjennomsnittsfart på litt over 8 km/t..

Jeg har starttid kl 930, og sambo har startid 1020 (på hele Birkerbeineløpet da)



Så da er jeg spent på hvordan tid jeg får og hvordan det kjennes ut!!! Og hvordan det blir å sammenligne tid denne helga mot neste helg!

Har du noen treningsmål? 

3 kommentarer:

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!