onsdag 18. september 2013

Høsthygge i stua

Det er ikke alltid like enkelt å skape seg et lunt hjem.. Jeg synes iallefall det tar tid..
Bloggverden er full av fantastisk fine hjem, med både innslag av den ene og den andre stilen.
Her derimot....

Det tar tid. Veggene er tomme mange steder, det blir liksom ikke plass til puter i sofan når hverdagsleken rår.
Men noen stille minutter alene så har jeg iallefall prøvd.
Etter at sommerblomstene kom inn, og stua nesten bugner av grønne planter- ja da kom behovet for å prøve å gjøre litt ekstra ut av det..

Så nå har sofan fått låne noen av putene til pallesofan ute. I vinter skal de jo ikke brukes, og litt forandring er ikke dumt.
Og en av skinnfellene kom også inn.

Nå mangler jeg bare bildet over sofan da.. Det er en stund siden vi var å tok familiebilder på Model Day, og det ble igrunn ganske fine bilder. Så endelig har jeg bestilt meg en større collage og gleder meg til det kommer i posten!!!
Da blir det bilde på veggen!!

Synes alle andre det er gjort på et blunk å få det lunt og hyggelig hjemme? Gi meg gjerne noen tips!!

1 kommentar:

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!