fredag 6. september 2013

God fredag!

Disse ukene med oppstart etter ferie går virkelig i en fart! Hverdagen er propp full av ting som må gjøres, vil gjøres, burde gjøres og fikk ikke gjort.
Med møter eller aktiviteter alle kvelden denne uka, inkl helga skal det bli litt godt å treffe mandag ;)
Men i helga er det aktiviteter som gir masse påfyll da, så det skal bli deilig!

Her om dagen var jeg og ungene en tur i skogen. Jeg som var sikker på at blåbærsesongen for lengst var over fikk meg en gledelig overraskelse! Der vi var var det jammen meg blått i blått! Det ble ikke lange gåturen, men det ble masse blåbær både i munn og i boks, og vi lekte både kongen befaler, kongen av stubben, og klatreleker der ute i skogen!
Det er så deilig med slike stunder, og med knall høstvær er det jo ikke noe som er bedre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!