onsdag 7. august 2013

gensere uten hette...

Jeg er fast bestemt på at ungene ikke skal leke med hettegensere på seg.. Og med dagens utvalg av barneklær kan det gi litt hodebry om man ønsker collagejakker eller gensere.. Begge er mest glad i jakker så det gjør det enda litt mer utfordrende!

Jeg har funnet et sted som stort sett alltid har litt, og det er Lindex! De har slike gensere og jakker i basis kolleksjonen sin!! HURRA FOR LINDEX!!!
Så med ungene noen timer i barnehagen i dag har jeg vært å sondert etter klær.
Jeg fant det jeg lette etter!

Så da ble det iallefall en ny på dem hver :) Det kommer mer inn snart sa de, så da blir det kanskje et par til da


Er jeg eneste som ikke vil ha hette på ungene tro? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!