torsdag 9. mai 2013

Et lite kort HEI

Siden jeg ikke akkurat har tid til å legge ut så mye her for tiden driver jeg jo med andre ting.

Første eksamen er over, og jeg er godt fornøyd! Nå er det lesing til de to siste som skal gjøres.
Og det sammen med ting på både i korps og festival nå fremover, ja da går kveldene.

Dagene bruker  jeg stort sett sammen med mine to små herlige og da er det ikke akkurat pc og blogg som prioriteres. Hvorfor være hjemme med mamma om hun bare sitter på pcn? Nei,da må vi finne på noe og gjerne ut!

Bildet er fra et søleteseslakp jeg ble bedt i her om dagen. Det var jo et blaff av sommer og hva er bedre enn sandte og sølekake da?

Håper dere alle koser dere med våren og varmen som kommet snikende;)
Vi blogges plutselig igjen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!