lørdag 19. januar 2013

Goood lørdag!

Her har uka bare forsvinni unna og desverre har jeg ikke fått lagt ut noe her siden mandag.

Det har blitt både jobbing og hygge denne uka så det har absolutt vært en bra uke, men så mye sofatid har det ikke blitt.
Jeg har også vært litt forkjøla og litt småfeber noen dager, men nå er jeg tilbake i grei form :)


Høydepunktet denne uka var nok da jeg og kjæresten fikk oss en 3 retters med vin ute på resturant midt i en hektisk uke! Det var deilig mat, med både hjort og spekemat på menyen :sikler nesten litt enda:
Vi unnet oss også en flaske med vin og hygget oss veldig! Det er godt å ha en slik kveld gitt! Vi fikk både snakka om alt mulig rart og masse om planer og ting som skal skje og skjer i hverdagen for oss! Så da kan jeg senke skuldre og bare fylle ut papirer slik at ting går i orden innenfor frister :)

Jeg har tenkt å sette igang med temaer igjen og har derfor åpnet fana for tema igjen.
Nytt tema starter til mandag, så kan det jo hende det er noe som fenger.
Har du tips eller ønsker så er det bare å legge inn en kommentar eller sende en mail! Veldig hyggelig med tilbakemeldinger!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!