mandag 20. august 2012

Hverdag....

Jeg føler på en måte at hverdagen først starter når skolene starter, uansett hva som egentlig er riktig for oss...

Vår hverdag i år vil være annerledes enn hva den har vært de siste årene. Jeg skal jobbe 2 dager fast i uka, ungene skal være to dager i barnehage, og utover det skal jeg begynne med vaktjakt.. Takk til dere som endra kontantstøtta!
Ellers er planen å være en dag på barnas hus og 2 dager ute! Ting blir jo litt vær og humøravhengig, men det er alltid deilig å komme seg ut, så lenge gradestokken er langt fra -20. ;)

Jeg vet jo at kontantstøtta skulle forsvinne, og endres, og vi har jo egentlig hatt god tid til å planlegge utifra det, men alikevel er det litt med ett tungt *sukk* vi legger opp tiden frem mot jul nå.. Jeg liker det ikke, sambo liker det ikke, og da kan man jo bare gjette på om ungen liker det.
Jeg mener såklart det å skulle drive med vaktjakt, stadig følge med på hvilke vakter du kan få pressa inn, aldri vite hvordan dagene blir og aldri vite helt sikkert hvordan neste mnd økonomi blir. Det er jo ikke full krise altså, men det er greit å ha  litt å gå på, litt å kunne sette på sparing og føle at man har kontroll til å gjøre det man vil. *BLÆ!*

Men sånn er nå en gang dette skoleåret, og så får vi se hva vi bestemmer oss for i februar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!