mandag 18. november 2013

Vi gleder oss til jule....

kaker, tre, pakker og tid!
I år har vi starta litt tidlig...


Frøken snupp ønsket seg å lage pepperkaker i dag. Og ja... Da ble det det gitt! 
Jeg vet jo at egentlig skal vi ikke starte med alt dette før 1. desember...

Men nå går julesanger og frøkna er igang med produksjon.. Etterpå skal vi nok pakke inn de første julegavene også (ikke mat altså) 

Jeg må vel bare innse at når jeg jobber mer, og studerer blir det ikke så god tid som vi har hatt til nå i desember. Noen ting vil vi jo gjerne gjøre flere ganger og det er viktig at jul er lystbetont og hyggelig. 
Med 2 eksamener i desember og mye annet som også skjer, ja da er det helt greit å starte nå kjenner jeg. 

Sånn for sambo sin del skal jeg drøye noen uker til før pynten kommer frem. Kallendere kommer jo siste kvelden i november og da er det litt annet som kommer frem også ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!