mandag 25. februar 2013

Vi lader opp til påske!

Her er det ikke mange innlegg om dagen, og jeg håper at jeg nå vil få litt tid til bloggen igjen!

Vi har iallefall starta med å lage påskepynt!!! :D I fjor var vi så seint ute at vi egentlig ikke rakk å ha det særlig fremme. Og jeg har lyst til at ungen skal få lov til å lage litt annet enn bare malte egg.

For en stund siden handlet jeg på cchobby.no. Der ble det blant annet mange store isoporegg og en stor pose med forskjellige strømper. Så nå er vi igang med å lage kyllinger!

Egg, 10 cm, isopor, 25 stk.Tubestrikk, 10-80 mm, Påske, 1 pk.A-color acrylmaling, ass. farger, 01 - blank , 15x500 mlDun - STORKJØP, 7-8 cm, ass. farger, 500 g
Dette må jo bli bra kyllinger!! Vi har også bein :)


(og NEI, det er ikke sponsa innlegg)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!